هم‌سرمایه‌گذاری 414 میلیارد تومانی صندوق نوآوری با بازیگران زیست‌بوم فناوری در طرح‌های فناورانه کشور

به گزارش روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، دومین همایش ملی رنگ، محیط زیست و توسعه پایدار به همت پژوهشگاه رنگ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در محل این صندوق برگزار شد.

دکتر مصطفی بغدادی، مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری در آغاز این همایش ضمن خوش‌آمدگویی به فعالان حوزه صنعت رنگ حاضر در نشست، به تشریح خدمات صندوق نوآوری به زیست‌بوم فناوری کشور پرداخت. وی از این گفت که صندوق نوآوری مولود قانون حمایت‌ از شرکت‌های دانش‌بنیان است که در سال 89 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی در بخش دیگری از سخنان خود خدمات این صندوق به زیست‌بوم نوآوری کشور را در چهار دسته اصلی تسهیلات، توانمندسازی، ضمانت‌نامه و سرمایه‌گذاری اعلام کرد و گفت: ما در این راستا بیش از 70 نوع خدمت را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌کنیم. این صندوق به مدد اهرمی کردن منابع خود توانسته است با دو هزار و 600 میلیارد تومان منابع، 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اعطا کند. از سوی دیگر 10 هزار میلیارد تومان حجم ضمانت‌نامه‌هایی بوده که با حمایت صندوق برای شرکت‌های دانش‌بنیان صادر شده است. صندوق همچنین با بخش‌های مختلف زیست‌بوم نوآوری وارد فرایند هم‌سرمایه‌گذاری نیز شده که تاکنون 414 میلیارد تومان ارزش این هم‌سرمایه‌گذاری‌ها بوده است.

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *