تکنوتز بستری برای حضور دانش بنیان ها جهت کاربردی شدن پایان نامه ها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عیارآنلاین، بسیاری از اساتید راهنما در انتخاب موضوع پایان نامه، دانشجویان را آزاد میگذارند تا در صنعت جستجو نموده و نیازهای واقعی آن را پیدا کنند. اما به دلیل وجود نداشتن اطلاعات و ارتباط و آشنایی با صنایع، این دسته از دانشجویان نیز به صف مقاله نویس های ISI می پیوندند.

ما در پلتفرم تکنوتز، دانش آموخته های برتر دانشگاه های صنعتی شریف و تهران را گرد هم آورده ایم و شبکه ای تشکیل دادیم که عمده ی اعضای آن، از مدیران شرکت های دانش بنیان هستند.
این افراد هم نسبت به پژوهش های دانشگاهی، نگاه خوش بینانه تری دارند و هم سالیان طولانی با تقاضای بازار دانش بنیان مواجه گردیده و فرصت های پژوهشی زیادی را می شناسند.

در حال حاضر در شبکه ای که این پلتفرم شکل داده، کارشناسان و مدیرانی از ۲۰ شرکت دانش بنیان در حوزه صنایع برق و مکانیک حاضر می باشند که به صورت غیرحضوری و کاملا رایگان اقدام به مشاوره می نمایند.
در این بین بعضی از شرکت ها، صرفا به مشورت موضوع پایان نامه اکتفا نکرده و حمایت ها و تسهیلات مالی برای پژوهش های تشریح شده خود در نظر گرفته اند.

اینها همه در حالی ست که با استفاده از ایام کرونایی و فراغت بیشتر شرکت ها، مشاوره به صورت غیرحضوری و کاملا رایگان انجام میشود.

آنچه ما امروز با آن مواجه شده ایم، تقاضای پیش بینی نشده و بسیار زیاد دانشجویانی است که متاسفانه تعداد کافی اساتید، ما به ازای آنها شناسایی نشده است.
امیدواریم با گسترش این شبکه در دوره های بعدی، بتوانیم از خجالت دانشجویان متقاضی طرح بربیاییم.

این طرح به حمایت و همت مرکز رشد و تعالی کوثر برای اولین بار اجرا شده و به زودی دوره های بعدی آن را با تغییرات اساسی انشاءالله شاهد خواهیم بود.

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *